Jakub sa pýta 7

Prijaté faktúry? Aké všetky benefity mi to prináša?

Jakub si už vytvára svoje faktúry v Accai ako na bežiacom páse. Už si ani nespomína, ako ich robil predtým.

Stále je to však iba polovica z jeho účtovnej agendy. Prijaté faktúry sa mu tak rôzne kopia na stole, nemá v nich prehľad a už vôbec nemá systém na ich včasné a pravidelné platenie, takže sa mu čas od času stane, že dostane upomienku za nezaplatenú faktúru. Nepríjemné ☹

Preto sa potešil, keď zistil, že v Accai pribudla nová agenda Prijaté faktúry a môže si ich tak nahrávať priamo do systému. Najprv si ani nevedel predstaviť aké všetky benefity mu to prinesie.

Faktúry si jednoducho nahráš do systému

Prijatú faktúru si naskenovaním QR kódu nahráš do systému. V tomto momente ju môžeš pustiť z hlavy, automatizovaný systém sa o všetko postará.  V prvom rade ich máš na jednom mieste kedykoľvek dostupné, máš v nich prehľad, vidíš ktoré máš zaplatené a ktoré nie. Odpadá ti starosť ich uchovávať, zhromažďovať a nosiť účtovníkovi. Koľko ušetreného času a nervov 😊

6 najväčších výhod, ktoré prináša funkcionalita Prijaté faktúry

Porovnanie

Dodávatelia ako partneri

Pravidelných dodávateľov si môžeš označiť ako „partnerov“ a všetky údaje o nich už budeš mať uložené. Nemusíš tak strácať čas každomesačným vypĺňaním rovnakých políčok. Ďalšou výhodou „partnerov“ je, že ak obaja používate Accai, faktúra sa automaticky akceptuje a zaúčtuje. O ďalší manuálny krok menej. To samozrejme iba v prípade, ak si to tak prajete. Ak nie, môžete túto funkciu aj nepovoliť. O ďalší manuálny krok menej. Okrem toho pre lepšie pohodlie vidno u „partnera“ aj logo, takže na prvý pohľad ti už bude jasné, od koho faktúra prišla.

Úhrady prijatých faktúr priamo z Accai

Ak používaš Tatrabanku, čo z celého srdca doporučujeme 😊, dokážeš platiť prijaté faktúry priamo z Accai jedným klikom. Môžeš ich platiť po jednom, alebo aj viacero naraz, ako potrebuješ. Super vychytávka je, že si ich vieš zoradiť podľa splatnosti a si tak stále informovaný čo kedy platiť, čo isto pomôže manažovať tvoj cash flow. Okrem toho, ťa to ochráni aj pred zbytočnými upomienkami za nezaplatené faktúry.

Prednastavené kategórie nákladov

Na úrovni firmy, po uložení dodávateľa a po nahratí prvej faktúry ti ostane prednastavená nákladová kategória (napr. telekomunikačné služby, marketingové služby,…) a následne v budúcnosti si už kategóriu od tohto dodávateľa nemusíš vyberať – priradí sa automaticky.

Zároveň v globálnom adresári Accai nájdeš prednastavené rôzne kategórie nákladov. Ak ti vyhovujú, môžeš ich používať, ak nie, samozrejme existuje možnosť ich manuálne meniť. Napríklad, ak si kúpiš telefón manuálne si zmeníš automaticky zadanú kategóriu z telekomunikačné služby na nákup tovaru.

Vyskúšaj si to. Je lepšie raz vyskúšať ako si tri krát o tom prečítať.

Viktória Šibová
Autor článku
Vždy ma fascinovali reklamné slogany a pútavé texty na billboardoch, v TV spotoch, časopisoch. Vtedy som ešte nevedela, že sa to nazýva content marketing. Dvere do sveta digitálneho marketingu mi otvorila Digitálna univerzita. Mojou srdcovkou sa stal copywriting – ukladanie slov do viet. Vytváram digitálny obsah pre weby, newslettre a sociálne siete.